Gallery: Movement/Dance

{:nl}De kinderen hadden een creatieve en vrolijke tijd. Ze genoten ervan om te spelen met licht en schaduw, de ene

{:nl}De kinderen vonden het heerlijk om verschillende mogelijkheden te proberen hoe ze zich konden verbinden met anderen, en hadden veel

{:nl}Met een blinddoek om werden kinderen geholpen door hun vrienden om te voelen hoe een deur, een deurkruk, een stoel

{:nl}Een erg speelse en muzikale les. We begonnen met een warming up waarin we verschillende ritmes creëerden met klappen, stampen,

{:nl}Samen met de kinderen hadden we het over de belangrijke elementen die met elkaar samenwerken en die ons lichaam in

{:nl}Na de laatste kunstles waarin kinderen aan de slag waren met 3D letters op papier, besloten we om een alfabet

{:nl}Na de vorige lessen waren we geïnspireerd geraakt door vormen: we lieten ons lichaam soepele bewegingen ervaren (Kandinsky) en daarna

{:nl}Onze dansles werd geïnspireerd door emoties en kleuren. Hoe kunnen we verschillende gevoelens uitdrukken met bewegingen? Angst, geluk, verdriet, nieuwsgierigheid,

{:nl}Het spelen van de kinderen vooraf gaf de inspiratie voor deze les. We speelden dat we rollen omwisselden, waarbij iedereen

{:nl}We zijn eerst vrij door de ruimte gaan bewegen om elkaar te leren kennen, om uit onze comfort zone te