Gallery: Course #1
{:nl}Na de laatste kunstles waarin kinderen aan de slag waren met 3D letters op papier, besloten we om een alfabet
30-11-2016
{:nl}Kinderen uit onze groep leken een natuurlijke interesse te hebben voor het tekenen van 3D lettervormen, dus gingen we bekijken
03-11-2016
{:nl}Na de vorige lessen waren we geïnspireerd geraakt door vormen: we lieten ons lichaam soepele bewegingen ervaren (Kandinsky) en daarna
27-10-2016
{:nl}Speciale workshop in de herfstvakantie waar kinderen zichzelf vrij kunnen uiten door tekenen en beweging. Tijdens alle oefeningen speelde muziek
20-10-2016
{:nl}Het vlinderthema gaf ons de vrijheid om met onze armen wijd grote symmetrische vleugels te tekenen met beide handen, op
13-10-2016
{:nl}Onze dansles werd geïnspireerd door emoties en kleuren. Hoe kunnen we verschillende gevoelens uitdrukken met bewegingen? Angst, geluk, verdriet, nieuwsgierigheid,
06-10-2016
{:nl}De inspiratie voor deze les kwam van Wassily Kandinsky: vierkanten met concentrische cirkels / kleurtheorie / kleuren mixen / emoties
29-09-2016
{:nl}Het spelen van de kinderen vooraf gaf de inspiratie voor deze les. We speelden dat we rollen omwisselden, waarbij iedereen
22-09-2016
{:nl}Geïnspireerd door de vorige dansles namen we de favoriete danspose van de kinderen en tekenden die balletpose na met houtskool
15-09-2016
{:nl}We zijn eerst vrij door de ruimte gaan bewegen om elkaar te leren kennen, om uit onze comfort zone te
08-09-2016
{:nl}We begroetten onze nieuwe vriendjes door hun gezichten te bekijken, hun proporties en gezichtsuitdrukkingen. Je gezicht laat ook je emoties
01-09-2016