Galerij: Cursus #5

{:nl}(Groep B) Tijdens deze les hebben we het over strips gehad. We hebben naar de definitie van “stripverhaal” gekeken, naar

{:nl}(Groep A) De kinderen werden uitgenodigd om met verschillende technieken te werken: tekenen, collage en schilderen. Eerst tekenden we onze

{:nl}(Gemengde groepen) We werkten met een ink washtechniek, waarbij een reeks verschillende inktconcentraties verbazingwekkende variaties in tonale waarden produceert. Hiervoor maakten

{:nl} (Groep A) We maakten gebruik van oud verpakkingsmateriaal dat zich in onze studio had opgehoopt 🙂 Het was ook

{:nl}(Groep B) We werkten samen met onze gastdocent Manuela Bianco, die voornamelijk bloemen met een blauwe pen en wit potlood

{:nl}In een droom kan alles gebeuren en we kunnen alles verbeelden! We speelden met kleuren / emoties om uit te

{:nl}(Groep A) Tijdens deze les hebben we een stilleven getekend en geschilderd met o.a. ook een opvallend tafelkleed met een

{:nl}We hadden het over de huid, ons grootste orgaan. We probeerden de lucht om ons heen te voelen en de

{:nl}—Bekijk je gezicht in de spiegel, kijk naar de belangrijkste kenmerken, emoties, kleuren en ook naar achtergrond. —Schilder het zelfportret

{:nl}We hadden het over het belang van de ademhaling en de organen die daarbij betrokken zijn. Kinderen probeerden bewust te

{:nl}In deze sessie stimuleerden we onze vertel- en schrijfvaardigheid, samen met tekenen en illustreren. Tijdens deze les hebben we Sacha

{:nl}Handen en voeten zijn onze uiteinden, ze verbinden ons de met buitenwereld, met de grond en de lucht om ons

{:nl}We werkten deze keer samen met de kunstenaar en schilderes Barbara Rink. Zij vroeg de kinderen zich te richten op