Galerij: Beweging/Dans

{:nl}In een droom kan alles gebeuren en we kunnen alles verbeelden! We speelden met kleuren / emoties om uit te

{:nl}We hadden het over de huid, ons grootste orgaan. We probeerden de lucht om ons heen te voelen en de

{:nl}We hadden het over het belang van de ademhaling en de organen die daarbij betrokken zijn. Kinderen probeerden bewust te

{:nl}Opwarming met het 'ABC'-spel (A=armen, B=benen, C=cirkels, etc) en een terugblik op de vorige lessen. De kinderen werkten aan hun

{:nl}De kinderen kozen een object dat hen inspireerde om een eenvoudige solo dans voor zichzelf te creëren. Niet iedereen voelde

{:nl}We gingen op ontdekkingstocht naar ons hoofd, onze 'magic box', met de schedel die de hersenen beschermt alsof het een

{:nl}Handen en voeten zijn onze uiteinden, ze verbinden ons de met buitenwereld, met de grond en de lucht om ons

{:nl}Een vrolijke en inspirerende eerste les in de nieuwe ruimte. De klas was in groepen verdeeld. 1. Wetenschap: de kinderen

{:nl}Favoriete warming up: kinderen genoten ervan om de groep te leiden, en kregen de ruimte om zich vrij te bewegen

{:nl}Weer een kleurrijke, creatieve en vrolijke dansles. Na de gebruikelijke warming up gingen de kinderen proberen om hun eigen ritmes

{:nl}We begonnen en eindigden de les liggend op de grond. We probeerden ons bewust wordend van ons lichaam en ademhalend.

{:nl}Een geweldige start van onze nieuwe Kids Atelier cursus. Kinderen realiseerden zich het verschil tussen vol in aktie zijn en