{:nl} (Groep A) We maakten gebruik van oud verpakkingsmateriaal dat zich in onze studio had opgehoopt 🙂 Het was ook

{:nl}(Groep B) We werkten samen met onze gastdocent Manuela Bianco, die voornamelijk bloemen met een blauwe pen en wit potlood

{:nl}In een droom kan alles gebeuren en we kunnen alles verbeelden! We speelden met kleuren / emoties om uit te

{:nl}(Groep A) Tijdens deze les hebben we een stilleven getekend en geschilderd met o.a. ook een opvallend tafelkleed met een

{:nl}We hadden het over de huid, ons grootste orgaan. We probeerden de lucht om ons heen te voelen en de

{:nl}—Bekijk je gezicht in de spiegel, kijk naar de belangrijkste kenmerken, emoties, kleuren en ook naar achtergrond. —Schilder het zelfportret

{:nl}We hadden het over het belang van de ademhaling en de organen die daarbij betrokken zijn. Kinderen probeerden bewust te

{:nl}In deze sessie stimuleerden we onze vertel- en schrijfvaardigheid, samen met tekenen en illustreren. Tijdens deze les hebben we Sacha

{:nl}Ons 'vlaggeschip' workshop, met live muziek door een geweldige pianist Saskia Lankhoorn (www.saskialankhoorn.com) vond plaats in de prachtige Kerkstudio van het

{:nl}Opwarming met het 'ABC'-spel (A=armen, B=benen, C=cirkels, etc) en een terugblik op de vorige lessen. De kinderen werkten aan hun

{:nl}Voor deze les vroeg ik de kinderen om hun favoriete boeken mee te nemen, en een kort stukje tekst uit

{:nl}De kinderen kozen een object dat hen inspireerde om een eenvoudige solo dans voor zichzelf te creëren. Niet iedereen voelde