Kunst 5: Kartonnen fantasiedieren
(Groep A) We maakten gebruik van oud verpakkingsmateriaal dat zich in onze studio had opgehoopt 🙂 Het was ook een

Kunst 4: Studie van bloemen
(Groep B) We werkten samen met onze gastdocent Manuela Bianco, die voornamelijk bloemen met een blauwe pen en wit potlood

Dans 3: Droom
In een droom kan alles gebeuren en we kunnen alles verbeelden! We speelden met kleuren / emoties om uit te

Kunst 3: Stilleven met een blauwdrukstof
(Groep A) Tijdens deze les hebben we een stilleven getekend en geschilderd met o.a. ook een opvallend tafelkleed met een

Dans 2: Huid / creatieve verhalen
We hadden het over de huid, ons grootste orgaan. We probeerden de lucht om ons heen te voelen en de

Kunst 2: Zelfportret
—Bekijk je gezicht in de spiegel, kijk naar de belangrijkste kenmerken, emoties, kleuren en ook naar achtergrond. —Schilder het zelfportret

Dans 1: Ademhaling / bewegende sculpturen
We hadden het over het belang van de ademhaling en de organen die daarbij betrokken zijn. Kinderen probeerden bewust te

Kunst 1: Eigen verhaal schrijven / tekenen
In deze sessie stimuleerden we onze vertel- en schrijfvaardigheid, samen met tekenen en illustreren. Tijdens deze les hebben we Sacha

Kunst+Beweging+Live Music workshop 3
Ons ‘vlaggeschip’ workshop, met live muziek door een geweldige pianist Saskia Lankhoorn (www.saskialankhoorn.com) vond plaats in de prachtige Kerkstudio van het

Dans 10: Open les
Opwarming met het ‘ABC’-spel (A=armen, B=benen, C=cirkels, etc) en een terugblik op de vorige lessen. De kinderen werkten aan hun

Kunst 9: Boekillustratie
Voor deze les vroeg ik de kinderen om hun favoriete boeken mee te nemen, en een kort stukje tekst uit

Dans 8: Solo en groep
De kinderen kozen een object dat hen inspireerde om een eenvoudige solo dans voor zichzelf te creëren. Niet iedereen voelde