{:nl}Voor de herfstvakantie hadden we kleimaskers geschilderd (die intussen gebakken waren in een keramiek werkplaats). Klaar voor het Halloween feest

{:nl}We gingen op ontdekkingstocht naar ons hoofd, onze 'magic box', met de schedel die de hersenen beschermt alsof het een

{:nl}Voor inspiratie keken we naar tribale kunst uit Afrika, Oceanië en de Amerika's, in het bijzonder naar de gezichtsmaskers. Ook

{:nl}In september deden we mee met het 'Circus met een Kroontje' festival op het Koningsplein. De kinderen die naar onze

{:nl}Handen en voeten zijn onze uiteinden, ze verbinden ons de met buitenwereld, met de grond en de lucht om ons

{:nl}We werkten deze keer samen met de kunstenaar en schilderes Barbara Rink. Zij vroeg de kinderen zich te richten op

{:nl}Een vrolijke en inspirerende eerste les in de nieuwe ruimte. De klas was in groepen verdeeld. 1. Wetenschap: de kinderen

{:nl}Eerst leerden we hoe je een portret kunt tekenen, daarna bekeken we het gezicht van een vriendje aan de andere

{:nl}In de laatste sessie voor de zomervakantie hebben we grafische kunst gemaakt geinspireerd door Escher (een Nederlandse kunstenaar die met

{:nl}Favoriete warming up: kinderen genoten ervan om de groep te leiden, en kregen de ruimte om zich vrij te bewegen

{:nl}We dachten dat het leuk zou zijn om inspiratie op te doen bij M. C. Escher. Het 'Escher in Het

{:nl}Weer een kleurrijke, creatieve en vrolijke dansles. Na de gebruikelijke warming up gingen de kinderen proberen om hun eigen ritmes